КОШИК
0
ТОВАРІВ
0
ВСЬОГО,грн.
≡ ТОВАРИ
ЗАСОБИ ДЛЯ ПРАННЯ ЗАСОБИ ДЛЯ ПРИБИРАННЯ У ДОМІ ЗАСОБИ ПО ДОГЛЯДУ ЗА ВОЛОССЯМ ЗАСОБИ ПО ДОГЛЯДУ ОБЛИЧЧЯМ ТА ТІЛОМ ПАПЕРОВІ ТА ВАТНІ ВИРОБИ ГІГІЕНА ЖІНОЧА ЗАСОБИ ПО ДОГЛЯДУ ЗА РОТОВОЮ ПОРОЖНИНОЮ ЗАСОБИ ДЛЯ ГОЛІННЯ ГОСПОДАРЧІ ТОВАРИ ПІДГУЗКИ ДИТЯЧІ ТОВАРИ СЕЗОННІ ТОВАРИ ДЕКОРАТИВНА КОСМЕТИКА ТА ПАРФУМЕРІЯ ТЕКСТИЛЬ ТА МЕДИЧНІ ВИРОБИ

Гарантія та повернення товару

Шановні покупці, ми дбаємо про те, щоб Ви отримали виключно перевірену продукцію.

Гарантуємо, що в нашому магазині представлені тільки якісні товари:

  • усі товари мають документи та сертифікати, що підтверджують якість;
  • строго дотримуються і контролюються вимоги до умов зберігання продукції.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
                                                                     

Що можна повернути:

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам.  Ви можете повернути товар якщо:

  • товар не входить до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  • товар не був у вживанні і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну або повернення товару:
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту c позначкою «Повернення»:

  • фотографію товару, на якій видно брак/дефект;
  • фотографію етикетки;
  • фотографію упаковки.

Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Повернення коштів:
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем.  Повернення грошових коштів після отримання повернутого товару на склад.

Ми рекомендуємо:
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти. 
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.