КОШИК
0
ТОВАРІВ
0
ВСЬОГО,грн.
≡ ТОВАРИ
ЗАСОБИ ДЛЯ ПРАННЯ ЗАСОБИ ДЛЯ ПРИБИРАННЯ У ДОМІ ЗАСОБИ ПО ДОГЛЯДУ ЗА ВОЛОССЯМ ЗАСОБИ ПО ДОГЛЯДУ ОБЛИЧЧЯМ ТА ТІЛОМ ПАПЕРОВІ ТА ВАТНІ ВИРОБИ ГІГІЕНА ЖІНОЧА ЗАСОБИ ПО ДОГЛЯДУ ЗА РОТОВОЮ ПОРОЖНИНОЮ ЗАСОБИ ДЛЯ ГОЛІННЯ ГОСПОДАРЧІ ТОВАРИ ПІДГУЗКИ ДИТЯЧІ ТОВАРИ СЕЗОННІ ТОВАРИ ДЕКОРАТИВНА КОСМЕТИКА ТА ПАРФУМЕРІЯ ТЕКСТИЛЬ ТА МЕДИЧНІ ВИРОБИ

Питання та відповіді

  • Яка мінімальна сума замовлення?
    Мінімальної суми замовлення на сайті немає.
  • Як оформити замовлення?
    Оформити замовлення можна в телефонному режимі, або ж вибрати на сайті товар, що цікавить і оформити замовлення, натиснувши кнопку «Купити».
  • Як оплатити замовлення?
    Оплатити Ваше замовлення можливо готівковим і безготівковим розрахунком.
    Оплатити готівкою можливо у відділенні служби доставки Нова пошта.
    Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок або карту банку.
  • Чи потрібно мені повідомити про онлайн-оплату замовлення?
    Оплату ми побачимо відразу - автоматично. Це не обов'язково, але зверніть увагу, якщо оплата здійснювалася від іншої людини за Ваше замовлення - то тоді повідомте менеджера на електронну пошту або по телефону.
  • Як здійснюється доставка по Україні?
    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта".
  • Яка вартість доставки?
    Безкоштовна доставка - від 500 грн, замовлення до 500 грн - оплачує отримувач. З вартістю доставки ви можете ознайомитися на сайті перевізника.  Детальніше:https://novaposhta.ua/ru/delivery.
  • Чи є доставка замовлення поза територією України?
    На даний момент доставка здійснюється тільки по Україні.  Ми можемо запропонувати відправити замовлення найближчим до кордону відділення Нової Пошти або в будь-який зручний.  
  • Що робити, якщо я отримав товар в пошкодженому стані?
    При отриманні товару на службі доставки, його обов'язково необхідно перевірити на зовнішні пошкодження. У разі виявлення пошкодженого товару, потрібно оформити акт, згідно з установленими правилами кур'єрської служби. Після чого обов'язково повідомити нас про ситуації, що склалася.
  • Чи можна купити товар оптом?
    Так, у нас є варіанти співпраці для оптовиків. Умови обговорюються індивідуально.
  • Всі товари представлені в магазині є в наявності?
    Наш магазин регулярно оновлює інформацію про наявність товарів.  Імовірність що якогось товару не буде на складі, вкрай мала.  Остаточну інформацію про наявність, ви зможете отримати після оформлення замовлення.  З вами зв'яжеться наш менеджер і надасть детальну інформацію по замовленню.
  • Якщо я не знайшов відповідь на питання, яке мене цікавить, що робити?
    Зв'яжіться з нами, будь-яким зручним для Вас способом і ми постараємося відповісти на всі ваші запитання.